Українці за новорічні свята використали вдвічі більше мобільного трафіку
Абоненти трійки найбільших українських мобільних операторів на Новий рік, католицьке і православне Різдво використали вдвічі більше трафіку, ніж за аналогічний період минулого року, повідомляється в публічних матеріалах компаній.
Згідно з повідомленням "Київстару", на Новий рік і Різдво у 2018 році абоненти використали вдвічі більше інтернет-трафіку й на 10% менше дзвінків. За два святкові дні - 31 грудня та 1 січня - обсяг передачі даних у мережі сягнув 1177 ТБ, що на 147% більше, ніж минулого року.
"Традиційно найбільше навантаження на мережу спостерігалося в перші 30 хвилин 2018 року. Загалом 31 грудня 2017 року та 1 січня 2018 року абоненти здійснили понад 434 млн дзвінків, використавши 1,2 млрд хвилин, надіслали 33 млн вітальних SMS і 355 тис. MMS. В аналогічний період минулого року дзвінків було 487 млн, 43 млн SMS і 477 тис. MMS. Усі системи та сервіси "Київстар", як зазвичай, працювали стабільно", - наголошується в тексті повідомлення.
Сумарний обсяг дата-трафіку, використаного абонентами в мобільній мережі "Київстар" на Новий рік і Різдво 2018 року, сягнув 2,4 тис. ТБ (майже 200 років перегляду відео в HD-якості).
У компанії "Vodafone-Україна" заявили, що за період новорічних свят (враховуючи обидва Різдва) абоненти компанії здійснили понад 1,1 млрд дзвінків, надіслали 41 млн SMS, а також використали понад 3 тис. ТБ трафіку.
"Із року в рік тенденція свідчить, що в зимові свята клієнти віддають перевагу інтернет-привітанням. Водночас кількість вітань за допомогою дзвінків і SMS поступово зменшується - на 5% і 25% відповідно порівняно з 2017 роком. Аналізуючи активність клієнтів у новий 2018 рік і два Різдва, експерти "Vodafone-Україна" помітили цікавий факт - удень українці телефонували та надсилали SMS, а ввечері користувалися мобільним Інтернетом. Пік інтернет-привітань припав на період із 19:00 до 22:00. Рекордсменами за завантаженням трафіку стали кияни в католицьке Різдво та жителі Дніпропетровської області в Новий рік і православне Різдво", - наголошується в повідомленні компанії.
"За чотири святкові дні (31 грудня, 1, 6, 7 січня) 3G + інтернет-трафік у мережі lifecell сягнув 1140 Тбайт, що на 95% більше, ніж за аналогічний період минулого року", - зазначили в прес-службі компанії.
У компанії також наголосили, що новорічна статистика lifecell цілком відповідає загальносвітовій тенденції переходу голосового трафіку в цифровий - абоненти здебільшого користувалися месенджерами та надсилали аудіо- та відеопривітання за допомогою мобільного Інтернету. Кількість голосових дзвінків у святкові дні в мережі оператора зменшилася в середньому на 9% порівняно з минулим роком.
Щороку команда lifecell традиційно виконує підготовку мережі до збільшення навантаження під час свят, підвищуючи її ємність. Цього року найактивнішими святковими новорічними та різдвяними побажаннями абоненти lifecell обмінювалися за допомогою мобільного Інтернету, що цілком закономірно, адже оператор є лідером за географічним покриттям 3G і за показником смартфонізації мережі (67%), а споживання мобільного Інтернету в мережі оператора стабільно зростає.
Так, загальний 3G + дата-трафік за новорічні та Різдвяні свята сягнув 1140 Тбайт, що майже вдвічі перевищує показники минулого року. Напередодні Нового року, 31 грудня 2017 року, абоненти lifecell отримали й передали 270 Тбайт привітань, що на 100% більше, ніж в останній день 2016 року. В перший день 2018 року було передано 297 Тбайт даних, що перевищує минулорічний показник на 96%, і 7 січня - понад 288 Тбайт, що більше на 95%, ніж минулого року.
Пік навантаження новорічних привітань у мережі lifecell припав на 22:00 31 грудня і на 1:00 1 січня. Послугами 3G-зв'язку оператора в цей період скористалися в середньому 2,7 млн абонентів.
Джерело: http://ua.interfax.com.ua
Последние сообщения и новости