Учені визначили 12 способів підвищити працездатність
Щоб не втрачати сили протягом дня, важливо мати незасмічене робоче місце
Британські вчені виявили, що допомагає успішним людям залишатися сповненими енергії протягом усього робочого дня.
Експерти з Ноттінгемського університету провели 83 різні дослідження у сфері людської продуктивності і самоконтролю, передає Agenda. Зіставивши результати наукових робіт, вони виявили, що необхідно робити зранку для бадьорості на цілий день.
Ранкова зарядка. Фізичні вправи тривалістю хоча б 10 хвилин призводять мозок до дії, заспокоюють людину і позитивно впливають на працездатність.
Вода з лимоном. До початку зарядки і за півгодини до їжі важливо випити склянку лимонної води. Лимони сповнені корисних речовин, що забезпечують природну енергію на весь день. Але чистий лимонний сік пити не бажано, оскільки він руйнує зубну емаль.
Ніякого Інтернету й телевізора до сніданку. Новини або повідомлення в соцмережах погіршують концентрацію уваги людини, яка щойно прокинулась. У перші хвилини нового дня набагато важливіше розслабитися, просто спостерігаючи у вікно за птахами.
Хороший сніданок. Для продуктивного дня вкрай важливо ситно поснідати. Правильна здорова їжа на сніданок дає багато енергії, покращує пам'ять і підвищує уважність.
Постановка цілей на день. Дослідження показало, що люди, які мають конкретні цілі на день, мають кращий рівень самоконтролю. Відповідно, їх працездатність вища.
Чисте робоче місце. Безлад погіршує концентрацію уваги, а чистота – навпаки. Працювати на місці, де все розставлено по своїх місцях, вкрай важливо в умовах багатозадачності.
Спершу займіться найважчими завданнями. Не можна відволікатися на пошту і соцмережі до виконання найтяжчих справ. Зробити насамперед те, що здається каторжним, – найкращі ліки від прокрастинації.
Відстежуйте свої успіхи. Немає сенсу складати список цілей на день, якщо не стежити за їх виконанням.
Встановлюйте чітку тривалість ділових зустрічей. Щоб провести робочий день максимально продуктивно, напочатку переговорів з колегами або партнерами треба оголосити конкретну тривалість зустрічі. Так всі учасники засідання будуть орієнтуватися в наданому їм часі.
Усьому свій час. Не варто з самого ранку братися відразу за кілька справ. Дослідження підтвердили, що люди, які переривали одну задачу, щоб зайнятися іншою, а потім – ще однієї, губилися в оброблюваній інформації. Краще робити всі завдання по порядку, але якісно.
Говоріть слово «ні». При прийнятті відповідальних рішень багатьох людей відвідують думки в дусі «Я не впевнений у своїх силах», «Я не зможу». Для поліпшення працездатності та націленості на відмінний результат важливо вміти говорити «ні» подібним думкам.
Використовуйте вищенаведені поради комплексно. Ранкова рутина насправді задає тон майбутнього дня. Щоб відчувати себе бадьоро і не втрачати продуктивність, варто змінити ранкові звички.
Джерело: http://nv.ua/
Останні дописи та новини