Близько 50% дніпропетровців готові до впровадження енергоефективних проектів
За результатами соцопитування, яке проводилося аналітичним бюро « Система» (м. Дніпропетровськ), більше 70% населення Дніпропетровська чули про програми з енергозбереження та енергоефективності, що реалізуються в області. 30% опитаних знають, що Дніпропетровська обласна рада активно допомагає учасникам програм, виділяючи гроші на реалізацію їх проектів з енергозбереження. Близько 50% респондентів висловили довіру до таких проектів.
Виходячи з результатів опитування, можна сказати, що наразі мешканці Дніпропетровська стурбовані ситуацією, що склалася з енергоносіями, тому позитивно відносяться до проектів, які впроваджує обласна рада на території міста і Дніпропетровського регіону та готові залучати енергоефективні технології у своє повсякденне життя.
В соціологічному дослідженні, яке проводилося в різних районах міста, взяло участь більше 1000 осіб, середній вік яких від 25 до 60 років. Основна аудиторія – жінки та чоловіки робітничих спеціальностей. Для цих людей тематика ефективного споживання ресурсів особливо актуальна, так як безпосередньо пов’язана з видатковою частиною сімейного бюджету.
«За допомогою опитування ми хотіли з’ясувати у жителів міста, наскільки вони знайомі з програмами у сфері енергозбереження та енергоефективності. Висновок свідчить про те, що люди сьогодні ще не в повній мірі усвідомлюють важливість питання енергетичної та екологічної безпеки та не сприймають його як таке, що стосується особисто кожного. Розуміючи, що одним з ключових пріоритетів для всієї країни в цілому є енергетична та екологічна безпека та враховуючи отримані дані по соцопитуванню, можна зробити висновок, що намічена на 2014-2015 роки комунікаційна стратегія Дніпропетровської обласної ради, яка спрямована на активне інформування та залучення населення в реалізацію енергозберігаючих та енергоефективних проектів, є актуальною і вкрай необхідною», — зазначив Євген Удод.
Комунікаційна стратегія передбачає створення web-порталу, call-центру, активне використання соціальної реклами, і особисті зустрічі експертів з населенням. Таким чином планується максимально просто і доступно донести людям всі переваги енергозберігаючих технологій. На це направлені і семінари, які стартували 5 листопада у обласній раді. До кінця листопада планується провести ще три таких семінари у Павлограді, Кривому Розі та Дніпропетровську, які охоплять місцеву владу, представників ОСББ, ЖБК та ОСН більшості міст та районів регіону.
Ініціатива реалізується у співпраці Дніпропетровської обласної ради з Проектом ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду».
Джерело: http://zorya.org.ua/
Останні дописи та новини