Рятувальники започаткували конкурс слоганів для соціальної реклами
Державна служба України з надзвичайних ситуацій і волонтери у рамках діяльності Центру взаємодії ДСНС України з волонтерами та волонтерськими організаціями започаткували конкурс слоганів для соціальної реклами для запобігання виникнення пожеж у побуті та загибелі людей на льоду в осінньо-зимовий період.
Конкурс на кращий слоган проходить у соціальній мережі Facebook з 5 серпня по 5 вересня.
Для участі у конкурсі зареєстровані у соціальній мережі користувачі можуть запропонувати слогани за двома напрямами: запобігання виникненню пожеж від обігрівальних і газових приладів, запобігання загибелі людей через тонкий лід.
Переможців конкурсу визначатиме Центр взаємодії ДСНС України з волонтерами та волонтерськими організаціями. За результатами конкурсу учасники отримають призи до Дня рятівника 17 вересня і побувають на екскурсії в Музеї історії пожежної техніки Києва.
Крім того, слогани-переможці можуть бути використані у соціальній кампанії, присвяченій запобіганню загибелі людей внаслідок надзвичайних ситуацій, характерних для осінньо-зимового періоду.
Деталі на сторінці: https://www.facebook.com/MNS.GOV.UA
Джерело: http://my-zhitomir.tv
Останні дописи та новини